قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

94...

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ق.ظ

مادرشوهرم همیشه میگه: پدر و مادر هم میتونن باعث خوشبختی بچشون بشن هم باعث بدبختیش؛ هم میتونن با رفتارشون به بچه ارزش بدن هم اونو بی ارزشش کنن...

اواخر شهریور قرار شد عروسی بگیریم...

پدرشوهرم میگه تا آماده شدن خونه من و آقایی، یه خونه اجاره میکنیم.

بابا هم نه گذاشت نه برداشت گفت اجاره عخه لبخند اگه دختر منه کنار پدرشوهر مادر شوهر هم زندگی میکنه ( حالا بماند که تو اون خونه پدربزرگ و مادربزرگ آقایی هم زندگی میکنن که با ما میشن سه تا خانواده)

پدرشوهرم هم گفت لبخند اگه اینکارو بکنه واقعا در حق ما لطف بزرگی کرده بعد هم میتونن جای اجاره دادن پس انداز کنن

اولش داغ بودم و حرفی نزدم اما حالا داغدار حرفای نگفته ام نه اینکه مخالف زندگی پیش اونا باشم چون دوسشون دارم و تا حالا از گل کمتر به من نگفتن. درد من از اینه که بابام حتی یه بار هم از من نپرسید که راضی ام یا ناراضی ؛ دردم از اینه که چرا بابام راضی میشه من تو خونه خودم جلوی شوهر خودم همیشه روسری سرم باشه و نتونم تو خونه خودم یه لباس راحتی بپوشم حتی...


واقعا نمیدونم دیگه چی درسته چی غلط.

  • لبخنــــツ ـــد

بغض

تناقض

درددل

زندگی

سردرگمی

نظرات  (۴)

باید باهات مشورت می کرد بابات
پاسخ:
:((
سلام
کنار پدرشوهر و مادرشوهر و پدریزرگ و مادربزرگ
اگر تو این شرایط قرار بگیرم راحت آزادیمو منظورم  همون روسری آزادیمو کنار شوهرم از کف نمیدم امااااااااااااا احترام بزرگتر از واجبات زندگیمه خداروشکر هم که خوبن و ازشون راضی هستی خب اینم یه امتیاز لطفأ برای من و بقیه مجردها هم دعا کن معلوم نیست گیر کیا بیفتیم :-(((
راستی ختم قرآن گذاشتم به صورت یک یا چندتا سوره که تا این لحظه ۷ تا سوره مونده
پاسخ:

منم بخاطر احترامی که براشون قائلم کنارشون روسری سر میکنم ...

 عزیزم ..برات آرزوی خوشبختی میکنم :)))

یه جا ختم قرآن برداشتم واسه همین نمیرسم دوباره بردارم شرمنده:(

درکت میکنم :(
کاش بابات قبلش با خودت صحبت کرده بودن :(
پاسخ:

میگه فرصت نکردم باهات حرف بزنم

میگه قبلا باید بهم خبر میدادن که قراره راجع به این موضوع حرف بزنیم ...


سلام.
اول زندگی سخته....امیدوارم بعد این سختی شیرینی های قشنگ زندگی نصیبتون بشه.
میگم حالا هنوزم دیر نشده نمیشه صحبت کنین و برین یه جا اجاره؟ حالا نه اجاره بالا ولی بازم مستقل خوبه.
دو روز دیگه هم باز باید حواستون به رفتارا با بقیه تو خونه باشه مخصوصا مادر شوهر گرامی. و اینکه کسی میاد و نامحرم هست و شما خیلی محدودیت دارید.
هرچند زندگی کنار بزرگتر در خونه نعمته.
بازم خودت فکر کن ببین واقعا دلت با چه مدل شروعه؟
ان شالله خوشبخت بشین.
پاسخ:

قرار شده دوباره باهم حرف بزنن هنوز هیچی معلوم نیست مهربانو :(

با اینکه رفتار همشون باهام تا الان خوب بوده ولی خونشون اونقدر بزرگ نیست که واسه سه تا خانواده مناسب باشه

ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">