قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

خبر خوشبختی 1

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

به خبری که هم اکنون به دستمان رسید توجه فرمایید:
دو نفر از کسانی که اسمشون در
لیست ختم ازدواج بود با هم ازدواج کردن
خوشبخت بشن الهی:-)

  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۱۱)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • :)
    ان شالله
    پاسخ:
    :)
    ان شاء الله خوشبخت بشن :)
    پاسخ:
    ان شاء الله :)
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • الهی آمین
    انشاالله خودم!!
    پاسخ:
    ان شاالله :-) 
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • ببخشید که نیومدم وقت نکردم بیام و حوصله هم نداشتم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    چقدر خوب
    ان شالله خوشبختو شاد باشن همیشه
    پاسخ:
    ان شاالله :-) 
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • ان شالله که خوشبخت بشن :)
    پاسخ:
    ان شاالله :-) 
    جالب بود
    پاسخ:
    :-) 
  • بابا لنگ دراز
  • خوشبخت بشن ان شاءالله
    پاسخ:
    ان شاالله
  • یا فاطمة الزهراء
  • ان شاءالله همه عاقبت بخیر شن و زندگیای همه با شادی باشه
    پاسخ:
    ان شاالله :-) 
    کدوم لیست؟
    کیا بودن آیا؟
    خدا رو شکر
    پاسخ:
    به زودی لیست رو میذارم تو وبم :))
    من اغلب وبلاگ می کنم و واقعا از اطلاعات شما تشکر می کنم.
    مقاله شما واقعا علاقه من را به خود جلب کرده است.
    من وبسایت خود را نشانه گذاری میکنم و یک بار در هفته اطلاعات جدید را بررسی خواهم کرد.
    من برای خوراک RSS شما نیز انتخاب کردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">