قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

خبر خوشبختی2

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

تو این چند روز سه تا خبر خوشبختی شنیدم
البته خبرهای خوشبختی زیاد شنیدم اما اسم سه نفرشون تو لیست ختم ازدواج من بود
انگار امسال سال خوبیه ؛ از اول سال همینطور خبرهای خوب میشنوم
امسال قراره خیلی اتفاقا برا من بیفته که مهمترینش فارغ التحصیلیم هست و در کنارش خوشبختی عزیزانم
و اضافه شدن یه نی نی کوچولوی ناز به جمع خانواده


امسال پر از خوشبختیه :)
خدایا شکرت

  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۶)

انشالله خبرای خوب امسال زیاد تر بشه 
پاسخ:
ان شاءالله :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • خیلی هم عالی :) 
    خوش به حالت که یه نی نی ناز به جمع تون اضافه میشه من عاشق بوی نوزادم
    پاسخ:
    :))
    منم بوی نوزاد و خود نوزاد را عاشقم :))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • شکرش :)
    خوش بخت بشن ان شالله.
    پاسخ:
    ان شاءالله :))
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • خدا رو شکر
    فکر کردم واسه خودتم خبریه ها
    ایشالا همینطورم بشه
    پاسخ:
    مرسی :))
    خداروشکر
    البته اینکه به ازدواج کردن بگیم خوشبختی یه خیلی جای بحث داره
    خیلی ازدواجا ته بدبختیه
    وبلاگ زیبایی دارین 
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">