قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

شب دراز است و ...

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۴ ب.ظ

دفتر خونه تکونی که بسته بشه نوشتن جزوه هامو شروع میکنم

جزوه ها که تموم بشه معنویجاتمو تموم میکنم و استارت پروژه نویسی رو میزنم

بعدشم نی نی دخترعموم به دنیا میاد که من خودمو به جای خاله ی نداشته اش جا زدم

و امتحانات من شروع میشه و بعد امتحانات هم ادامه پروژه نویسی

خلاصه که شب دراز است و قلندر بیدار :))))))



+ بعد چالش بلاگفان و تهیه یه عکس دسته جمعی از نی نی گی های بلاگرهای عزیزکه نتیجه اش شده این. حالا نوبت طلوع من هست با موضوع تهیه کلکسیونی از جانماز های وبلاگی:)

ریا نباشه اینم جانمازه منه :کلیک



  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۲)

:)
پاسخ:
:)))
چه خوشگله ^_^
ممنونم لبخند :)
پاسخ:
چمات خوشگل میبینه خانومی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">