قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

111...

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵ ب.ظ

تاریخ عروسیمون مشخص شد، 1396/06/09 ^ـــــــــــــــ^

بالاخره خونه ی مورد نظرمون رو پیدا کردیم، یه خونه کوچولو و شیک که من عاشقش شدم

این روزا بیشتر از هر وقت دیگه  دلامون به هم وابسته تر شده

احساس آرامش دارم این روزا

خدایا شکرت که روزای سخت تموم شد،

تو این مدت سختی ها و ناخوشی ها با تمام وجودم این رو درک کردم که:

 همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه


خدایا شکرت

نظرات  (۹)

مبارکا ^_^
پاسخ:
ممنون ^ـــــ^
مبارک باشه
ایشالله خوشبخت بشی :)
پاسخ:
ممنونم :)
مبارک باشه عزیزم
پاسخ:
ممنون حسناجان
سلام
وبلاگتون زیباس
لطفا به منم سر بزنید و دنبال کنید
شاید حرف دل شما هم جزو دردودل های من باشه
مبارک باشه خانووووم ♡♡♡♡
ایشالا همه روزات شاد و پر از خوشبختی باشه :*
پاسخ:
ممنونم گندم جان :))
به به مبارک باشهههههه
دقیقا منتظر همین خبر بودم نمیدونم چرا :دی
ایشالا در کنار هم شاد و سلامت و خوشبخت باشین همیشه
پاسخ:

سلام نازی جان ممنون که همیشه هستی

هر وقت پیامتو میبینم انرژِی میگیرم  :))

سلام خوشحالم برات، خوشبخت بشی ان شالله
پاسخ:

ممنون مهربانوی عزیز

سلااام عزییییزم
تو عزیز دلیییی خودت انرژی مثبتیییی :)
سه روز دیگه عروسییییی
هورااااااا یه عالمه خوش بگذروووون جای منم خالی نگه دار :-* :D
پاسخ:

سلام عزیزم

ممنونم خانومی

عروسی کنسل شد نازی...

ناراحت شدم عزیزم :(
ایشالا خیر باشه
حتما قراره یه روز خیلیییییی بهتر با کلی حس های خوبتر بشه روز عروسیتون :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">