قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

حماقت محض

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ


حس پرنده ای رو دارم که تو یه قفس تنگ و تاریک هرچی دست و پا میزنه؛

 تاریکی بیشتری رو سرش آوار میشه،

 همه اینا هم از حماقت های خودم ناشی میشه که به هر کسی اعتماد میکنم

و هرکی به روم میخنده فکر میکنم میشه روش حساب کرد.

کاش که میشد همه دلشوره هامو بالا بیارم و راحت بشم...

نظرات  (۱)

  • 🍁 غزاله زند
  • حس بدیه :( 
    زودتر خوب شی الهی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">