قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

خوشبختی یعنی حال دلت خوب باشه

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

فردا روز آخر کارآموزیم هست

تو این مدت که میرفتم سر کار( آموزی ) رو اعتماد به نفسم هم تاثیر مثبت گذاشته

و احساس مفید بودن میکنم خداروشکر محیطش خوبه

و منم در حد خودم کلی کار یاد گرفتم

اینطور نبود که ازم بیگاری بکشن

چقدر خوبه که اول سال روزای کارآموزیم شدن بهترین خاطرات دوران دانشجویی :)

چقدر خوبه که حال دلم خوبه :) 

خوشبختی یعنی اینکه یکی باشه که با حرفای معمولی بتونه حال دلتو خوب کنه و
 بهت کلی انرژی مثبت بده
خوشبختی یعنی داشتن یه زندایی مــــــــــــاه :)



  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۳)

عالی
پاسخ:
:-) 
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • :)))
    همیشه خوشبخت باشید
    پاسخ:
    مرسی:-) 
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • چقدر خوبه ازت بیگاری نکشیدن از ما حسابی کشیدن
    پاسخ:
    نه خداروشکر بااینکه من و دوستم یه جا رفته بودیم ولی اونم ناراضی بود
    میگفت مسئولش ازش بیگاری میکشه اما من نه
    تازه مسئول من کارای خودشونم بهم یاد میداد و همشونم با احترام رفتار میکردن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">