قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

خونه تکونی دلم

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

نبخشیدن باعث
کوچک شدن افق نگاهت
و پرشدن فضای ذهنت
از چیزهایی میشود که هیچ نیازی به آنها نداری
می بخشی چون
به اندازه کافی قوی هستی
که درک کنی همه آدم ها ممکن است خطا کنند...
بخشیدن
هدیه ای است که تو به خودت میدهی...
به خاطر بسپار که آدم های ضعیف هرگز نمی توانند ببخشند...
بخشیدن خصلت آدم های قوی است ...
بخشیدن یک اتفاق لحظه ای هم نیست ...
فقط قدرتمندها می بخشند...
پس قوی بودن را انتخاب کن.


پی نوشت: متن قبلی حذف شد. منم میخوام قوی باشم میخوام ببخشمشون .
میخوام دل تکونی کنم
من فراموشش میکنم و همه اونایی هم که تو این ماجرا در حقم بدی کردن رو میبخشم .
ممنونم از همتون :)
عیدتون پیشاپیش مبارک :)


  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۸)

سلام پیشنهاد میدم وبلاگت رو انتقال بدی رو بین بلاگ http://binblog.ir/
بیان دیگه خیلی قدیمی شده بهتره از سسیستم های جدید با امکانات جدید استفاده کنی
از این قسمت میتونی ثبت نام کنی
http://binblog.ir/register.php
به من هم سر بزن ممنون
http://salan.binblog.ir
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • یعنی چی این چه حرفیه
    چرا فکر میکنی اگه تو زندگیت تلخی و بدی دیدی دلیلش از چشم افتادن پیش خدا و امام رضاست؟؟؟ چرااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟
    میدونی بزرگترین گناه ناامیدی از درگاه خداست؟؟؟
    ازت میخوام بری ببینی تو اسلام در مورد درد و بلا چی گفتند، فقط برو بخون و بیا جوابشو بهم بده
    آره، خیلی تلخی چشیدی، اما میدونی به هر چی فکر کنی بهش کشیده میشی؟؟ امام علی هم فکر کنم گفتند
    چرا فکر میکنی امام رضا بهت پشت کردند؟؟؟ یعنی اونقدر عقده ای اند که با اینکه عکس حرمشون توی اتاقته باز ازت روی گردانند؟؟؟
    میدونی من افسوس میخورم که چرا وقتایی که از مشهد رد میشدم نمیرفتم زیارت، اما قربونشون برم که هر وقت چیزی ازشون خواستم و به صلاحم بوده کمکم کردند
    خدا هم که اگه بهت لحظه ای توجه نکنه نیست و نابود میشی که، مگه میشه خدا حواسش به بنده هاش نباشه، تو مطمئن باش که به صلاحت نبوده، یا حکمتی داشته
    درد و بلا هم به نظر من آدمو بزرگ میکنه
    خودتو پیدا کن، خودتو قوی کن، میدونم من در حدی نیستم که از این حرفا بزنم اما زدم دیگه، تو هم خوب بهش فکر کن
    ببخش بزرگتر از سن و سالم حرف زدم
    پاسخ:
    آره همه اینا رو میدونم اما کم آوردم
    اعتراف میکنم کم آوردم و هیشکی نیست به دادم برسه
    چون من به قولی که به امام رضا دادم عمل نکردم احساس میکنم واسه همینه که نگامم نمیکنن
    دو ساله ...
    آره درد و بلا آدمو بزرگ میکنه
    یه بار آقا منو تو حرمش پناه داد و آرومم کرد منم بهش قولی دادم که نتونستم پاش وایستم حالا هم دارم تاوان پس میدم
    خسته ام خیلی خسته ام....
    :(((
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • عکستم خیلی قشنگه
    آبجی خوبی باش و اینقدر غصه نخور
    پاسخ:
    ممنونم
    چشـــــــــــــــم :)
    آروم باش دلم.....
    روزای خوب منم میرسه از راه...
    پاسخ:
    کاشکی زودتر از راه برسه :(
    همچنین.
    سال خوبی برای شما.
    :)
    پاسخ:
    ممنونم :)
    من حرفی از لیاقت شما نزدم
    اما اینو می دونم که اگه با ارزش نبودی
    اگه یه دختر به درد بخور نبودی
    اگه مومن نبودی
    اگه چادری نبودی
    اگه با حیا نبودی
    اگه اهل حلال و حرام نبود
    اگه با خدا نبودی
     نگرانم نمی کردی
    هیچ وقت
    هیچ وقت برات کامنت نمیذاشتم
    اما تو با ارزشی
    ولی هنوز ارزش خودتو نفهمیدی
    برا همین  کسی رو تو دلت نگه داشتی که به نظر من
    اصلا و
    و به هیچ وجه لایقت نبوده
    اینم بدون که شرایطتت
    و دل گیری هاتو  می فهمم
    می دونم چی میخایی
    میفهمم
    سختی جدا شدن از کسی که دوس داشتی(هرچند لایق دوست داشتن نبود از نظر من)
    نیاز به هم دم داشتنو
    فشار درساتو
    نگاه خانواده و دوستاتو
    اما
    دختر خوب
    بدون خیلی های آرزوی داشتن تورو دارن
    تو
    و
    حیایی تو
    و
    محجبه بودن تو
    و
    با خدا بودنت
    بی قیمتت کرده
    پس اولا
    هرچیزی غیر خدارو از دلت بیرون کن
    و هر امیدی به غیر از امید به خدا رو از دلت دور کن
    و خودتو بسپار به دست خدا
    مطمئن باش بهترین چیزو برات رقم میزنه
    .
    .
    .
    .
    دعا کن
    که
    خوب بشیم

    پاسخ:
    ممنونم از وقتی که گذاشتین آقا آرمان
    شما خیلی لطف دارین که منو اینقدر خوب میبینین
    من میخوام از دلم بیرونش کنم اما نمیشه بخدا سخته خیلی سخته
    هرچی بیشر نمیخوام بهش فکر کنم بیشتر سمتش کشیده میشم
    بخدا دیگه کم آوردم
    منزوی شدم هیچ جا نمیرم ترجیح میدم تو خونه تنها باشم
    هرجا میرم بهم میگن تو چرا ازدواج نمیکنی
    از تو جمع بودن فراری شدم
    وقتی میریم بیرون دلم میگیره
    یاد گذشته میفتم عذاب میکشم وقتی همه ترحم وار برام آرزوی خوشبختی میکنن
    حتی با دوستامم قطع رابطه کردم ...

  • رفیق خاموش
  • درسته خیلی باید قوی باشیم تا  بتونیم ببخشیم 

    موفق باشین
    پاسخ:
    و گاهی قوی بودن سخت ترین کار دنیاست ...

    ممنونم دوستم :)
  • لی لی (لیلی نامه)
  • پست قبلی رو ندیدم...
    کاش حال دلت خوب باشه...

    خبر خوبی که موقع برگشتنم بهم دادی، از ته قلب شادم کرد... خدا رو شکر عزیزم...
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    خداروشکر که تونستم خوشحالت کنم راستش خودمم خوشحال شدم وقتی این خبر رو از یکی دیگه شنیدم
    امیدوارم همه جوونا خوشبخت بشن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">