قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

خان اول-قسمت 1

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ

+ انتخاب چارچوب نظری پروژه و نوشتن چند بخش از فصل اول که باید به تایید استاد برسه

+ خواندن 30 صفحه باقی مونده از دانش خانواده برای میانترم که 20 آذر باشه


+ دلم میخواست منم تو چالش بلاگفان شرکت کنم حیف که این ترم آخری امتحانات دستمو بسته ، عاقا خب یکی هم بیاد نقاشی منو بکشه چی میشه مگه :((



  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۲)

  • حامد عبدالهی
  • حیف که منم تو امتحاناتم وگرنه خودم دس به قلم میشدم....خخخ
    خوش اومدید
    پاسخ:

    :))

  • یه قلب شکسته
  • من دنبالتون کردم :)
    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">