قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

غر نزنیم لطفا !

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

اونایی که بلد نیستن سر هر چیزی غر بزنن و اعصاب خودشون و دورو بریاشون و حتی خواننده های وبلاگشون رو خورد بکنن ، آدمای خوشبختی هستن که اگه ساعتها و ساعتها بشینی پای حرفاشون نه تنها خسته نمیشی بلکه شور و نشاط زندگی کردن تو رگ هات جاری میشه و احساس شادمانی میکنی و واسه پوستت  هم خوبه

 غر نزدن خیلی چیز خوبیه، پس درنتیجه نباید غر را زد

الان من چرا این حرفا رو زدم؟

چون غرغردونیم پر شده بود ولی دیدین که غر نزدم ، پس من آدم خوشبختی هستم

  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۲)

  • نویسنده عشق
  • غر نمیزنم :)
    پاسخ:
    آفرین:)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • منم آدم خوشبختیم با این حساب! به جز این یکی دو روزه که یک کم غرغر کردم :دی
    پاسخ:
    بله شما که آقا گلی :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">