قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

دندان درد ... است

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ

نمیدونم چرا هر وقت من میام اینجا انگار که پر سیمرغ (؟) رو آتش زده باشن مامانم جلوم ظاهر میشه و انقد غر میزنه که یادم میره چی میخواستم بنویسم، گاهی وقتا فکر میکنم زندگی چه ارزشی میتونه برام داشته باشه اگه قرار باشه منم رونوشت مامانم باشم و همش سر بچه هام غر بزنم و اونا رو با بچه های مردم مقایسه کنم!

دیروز داشتم تلفنی با آقامون حرف میزدم شنیدم همش زیر لب غر میزنه و ...

زودی تلفن رو قطع کردم اومدم پیشش میگم چرا اینجور میکنی؟

میگه: چی بهت میگفت داشتی میخندیدی؟!!!!!!!!

میگم: گریه کنم خوبه؟

میگه:چخبره اینقدر باهم حرف میزنین دیگه شورشو درآوردین پشت تلفن پنج دیقه بیشتر حرف نمیزنن!!!

وقتی هم نامزدم میاد خونمون طوری رفتار میکنه که دلم میخواد از خجالت آب بشم برم زمین.


خیلی بده نامزدت با طعنه برگرده بهت بگه مادر خودمو با هیچکس عوض نمیکنم.

خیلی بده یه دختر همش آرزو کنه این روزا تموم بشه و زودتر بره خونه خودش.

یعنی مادرم آرزوشه که ببینه من تو زندگیم به جایی نمیرسم و همش سرکوفت شوهر و مادرشوهر بشنوم، چــــــــرا؟

چون به قول خودش همش پشت کامپیوترم و معلوم نیست دارم چه غلطی میکنم :((   !!


+ دندان درد خــــــــر است.

+ نمیخواستم غر بزنم ولی پیش اومد.

+ نویسنده در اوج عصبانیت این پست را نوشته است ، به همین دلیل بخاطر استفاده از الفاظ نامناسب پوزش میخواهم.


یکی از تجربه های زندگیم که امروز به دست آوردم اینه که:

عاقا هیچوقت موفقیت های بچه های مردم رو تو خونه نگین چون بعدا چماق میشه و میخوره تو سرتون و ضربه مغزی میشین خدای نکرده؛ حالا از من گفتن بود.


نظرات  (۶)

  • پرتقالِ دیوانه
  • خب بشین با مادرت حرف بزن
    شاید مشکلشون جای دیگس ولی اینطوری بروز میدن
    اصولا صحبت مشکلاتو کم میکنه
    پاسخ:

    آخه مشکل اینجاست که تا میام باهاش حرف بزنم یا درددل کنم باز دعوامون میشه


    دندان درد خــــ....   عســــــــــــط^___-
    پاسخ:
    آره واقعا
    اون جریان اولو که تجربه ندارم...
    ولی درمورد دندون درد حتی بهت حق میدم فحشای بدتری هم بدی!! :))
    پاسخ:

    خیلی بده اصلا...

    این همه علم پیشرفت کرده کاش علم دندون پزشکی هم اونقدر پیشرفت میکرد که وقتی دندونامون خراب میشد و میریخت با یه شربتی قرصی دارویی دوباره دندون درمیاوردیم :)

    یعنی کلااااااااااااااادرکت میکنممممممم
    وهم دندون دردوتجربه کردمم
    وهم این حرفهاروزمانی که پای اینترنت بودمم
    پاسخ:
    ممنون از درکتون :)))
    ماماااانه دییگهههه مامااااان هر جور باشه تو برو بغلش کن بوسش کن قربون صدقش برو باهاش شوخی کن همه چی بهتر میشه
    حالا اگه تلفنی کم صحبت کنین نگران میشن که چرا چی شده انقدر کم حرف شدین :D
    اشکال نداره بخند و بگذر :)

    با اون جمله آخر (تجربه های زندگی) صد درصد موافقم اصلا یه وضعی :D :D

    پاسخ:

    گاه گاااهی که حال هردون خوبه اینکارارو میکنم و خودمو لوس میکنم ولی واااای به وقتی که عصبانیه...

    :)))))

  • محمدرضا عاشوری
  • واقعا دندان درد خر است
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">