قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

خدایا فردا رو چه کنم..

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ

دوروزه سرم رو که میندازم پایین برا درس خوندن ،

 انگاری مغزم میخواد غلت بخوره بیفته تو دهنم

یه چیزی تو سرم سنگینی میکنه و حالمو بد

الان نمیتونم سرم رو بندازم پایین و متن درسی رو که باید فردا توضیح بدم رو بنویسم

انگار چشام تو حدقه میچرخه و این ور اون ور قل میخوره

نمیدونم این دیگه چه دردیه

یعنی ممکنه از اثرات موبایل باشه که هرشب زیر سرم میذارمش؟؟!

کاش فردا زودتر تموم بشه

میترسم و استرس دارم ، بچه ها برام دعا کنید...


  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۴)

چرا زیر سرت میذاری؟
لااقل موقع خواب از خودت دورش کن که مضراتش کمتر بهت برسه
پاسخ:
آخه عادت کردم، ترک عادت مرض موجب مرض است
تا نرفتی تو کما ببند اون کتابو :)
نه منم یه مدتی اینجوری بودم.
اینا همش عوارش دوری از کتاب و درس و پرداختن به فضای مجازیه که با یه کلیک می تونی راحت اطلاعات و اخبار مورد نظر را رصد کنی.
ولی کتاب باید واژه به واژه و خط به خط بخونی. واسه همین بدن هم تنبل میشه اینجوری عکس العمل نشون میده :)
پاسخ:

من زیاد اینجوری میشم تازگیا

آره ممکنه چون دیر به دیر کتاب میخونم و یه دفعه که سرمو میندازم پایین اینجوری میشم

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • گوشی رو زیر سرتون نذارید. ضرر داره. حتی اگه الان مشخص نشه عوارض بدی داره.
    دعا گوئیم :) 
    پاسخ:

    دیگه عادت کردم آقاگل


  • 💕 پسر خوب 💕
  • ان شاء الله که مشکلی نیست و زود زود خوب میشین و بهتر از همیشه
    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">