قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

حذف نوشت :)

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ

خوشبختی یعنی داشتن دوستای خوبی مثل شما :)
خوشبختی یعنی وقتی هیشکی نیست باهاش درد دل کنی ،
 وقتی احساس میکنی خیلی تنهایی ...
خدا دستشو بذاره رو شونه ات و بگه من کنارتم در همه حال و همه احوال :)
  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۵)

من اگه جات بودم و واسه خودم این اتفاق میفتاد قبول نمیکردم. اما من جای تو نیستم و شرایط آدماا خیلی با هم فرق میکنه. به نظرم دوستی یه اشتباهه اما دوست نشدن با کسی و ازدواج سنتی رو هم نمیپسندم.واسه همین که الان جناب خان تو زندگیم هست! الان حتما میگی این با خودش در تناقضه :) ولی خب احساس خوبی به اینکه یکی یکیو واس یکی دیگه جور کنه ندارم.منم اگه با جناب خان دوس شدم واس این بود که خودش جلو اومد نه کس دیگه ای.
پاسخ:
آره دوستی واقعا اشتباهه و خیلی ضربه میزنه به آدم
منم دلم نمیخواد اتفاق تلخ گذشته دوباره برام تکرار بشه
اوهوم منم بدم میاد از هرچی واسطه هست تو اینجور کارا ، ترجیح میدم انتخاب خودش باشم ولی خب اکثر خواستگارای من با واسطه بودن ...
ایشالا که به هم برسین :))
اگه نظر منو میخوای میگم که نباید به کسی اعتماد کرد اونم توی فضای مجازی
ببین لبخند یه درصد فکرشو بکن که بازم قضیه ی مهدی تکرار بشه این وسط فقط خودت اذیت میشی بعدش ممکنه دیگه اصلا نتونی به هیچکسی اعتماد کنی ...
پسرا را نمیشه به راحتی شناخت ممکنه اولش تظاهر کنه که ادم خوبیه اما بعدش اون روی واقعیشو نشون بده  ...
پاسخ:
راستشو بخوای وقتی گفت قصدش ازدواجه به این فکر کردم که اگه موقعیت خوبیه از دستش ندم حداقل یه بار باهاش صحبت کنم اما خب میترسیدم یکم ،به خاطر همین چیزایی که گفتی بخاطر اعتماد و این حرفا ...
آره واقعا دلم نمیخواد اون اتفاق دوباره تکرار بشه ...
ممنونم ازت بانو :))
  • عرفـــــ ـــان
  • از اون جایی که من زیادی اتفاقات افتضاح دیدم تو این رابطه ها نظرمو به عنوان یه آدم بدبین میگم !
    80 درصد کار اشتباهیه ...
    صرفا چون اون خانوم ازدواج کرده و بچه داره نمیشه بهش اعتماد کرد ...
    الان پسرا کار یاد گرفتن یکیو واسطه میکنن و میگن برا ازدواجه و آشناییه یه مدتم با طرف دوستن بعدش هیچی به هیچی ...
    پاسخ:
    گاهی بدبین بودن هم بد نیست !
    منم دقیقا از همین ترسیدم...
     عزیزم می دونم که گفتی حل شد
    ولی خوب چون دیر رسیدم پس الان نظرمو میگم
    وقتی به درست بودن یا نبودنش شک داری پس حتما موردی داره که خوشایند نیست. به حس ششمت اعتماد داشته باش.
    کاملا با عرفان عزیز موافقم
    من دید مثبتی به این نوع آشنایی ها ندارم متاسفانه. مخصوصا اینکه اون خانم رو کاملا نمیشناسی. چند وقت پیش از یک مشاور شنیدم که اگر می خوای بدونی طرف مقابلت مطمئن هست یا نه، ببین به معرفش اطمینان داری؟ و اینکه نسبت به معرف چقدر شناخت داری؟
    همونطور که جناب عرفان گفتند این روزها اصلا نمیشه به صرف اینکه یک نفر متاهل هست و بچه داره بهش اعتماد کرد
    و اینکه جدیدا پسرها با کمک واسطه و اطمینان دادن از طریق اون راه آشنایی رو برای خودشون هموار می کنند ولی فقط دنبال دوستی هستند.
    اینها که گفتم مورد عینیش رو متاسفانه توی واقعیت دیدم

    پاسخ:
    ممنون خانومی :))
    راستش اولش شوکه شدم فکر نمیکردم همچین حرفی بزنه ولی بعدش که دوباره به حرفاش فکر کردم و اون عکس هم دیدم یکم بهش شک کردم
    شاید واقعا عکس خودش بوده نمیگم دروغی گفته ولی من نتونستم بهش اعتماد کنم
    اوهوم منم اونروز دقیقا به همین جمله فکر میکردم اینکه معرفش چجور آدمیه
    دیگه تصمیم گرفتم خواستگار با واسطه هم راه ندم چه برسه به اینجور موارد ...
    ممنون از راهنماییت عزیزم :))
  • عرفـــــ ـــان
  • عکسه چه با حاله :)
    پاسخ:
    باحالی از خودتونه :-) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">