قاصدک خیال من

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟؟؟!



پیام های کوتاه
  • ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۰:۴۴
    117...
نویسندگان

اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ

وقتی هم کلاسیت هر بار که میبینتت بهت بگه چقدر صدات زیبا و آرامش بخشه 
وقتی تشویقت کنه  بری تست گویندگی بدی :-)
 چه شود !!!

  • لبخنــــツ ـــد

نظرات  (۷)

یا اعتماد به آسمان...:)
بعضی ها این شکلی هستن...:)
پاسخ:
یعنی منم اون شکلی ام عایا؟
من که حال میکنم وقتی بم میگن الهه صدات خیلی خوشگله وقتی قرآن میخونی اماهمین صدای خوش دردسراییم داره اونم مزاحمه دس بردارت نمیشه
حالااعتمادبه سقف ونگاکن اه اه مغرورشدم
پاسخ:
چه عالی 
خوبه که از صدات استفاده به این خوبی میکنی :-) 
بیخیال مزاحم :-) اصلا جواب نده که بخوان مزاحمت بشن 
:-) 
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • :)))
    پاسخ:
    :-) 
  • یا فاطمة الزهراء
  • خیلی هم عالی 
    منم یکی از دوستام صداش برای گویندگی عالیه ولی میترسه بره تست
    پاسخ:
    :-) 
    ترس نداره که فقط علاقه و استعداد میخواد که من خوشبختانه هیچکدومشو ندارم :-) 
    خدا رو شکر شما اعتماد به سقف رو دارین ، ما که اعتماد به همکف رو هَم نداریم ؛ اعتماد به زیر زمین داریم :|
    :/
    پاسخ:
    نه بابا منم یکی مثل شمام 
    خخخخ اعتماد به زیرزمین رو خوب گفتین :-) 

    دقیقا من دوستم رو تشویق میکردم برای گویندگی! و حتی مجری گری..

    الان ده ساله بازیگره..  البته تئاتر کار میکنه

    امتحان کن!

    پاسخ:
    چقدر خوب
    ولی من علاقه ای به اینجور کارا ندارم :))
    اوه مای گاد 
    خوش به حالت
    من بودم ازش استفاده میکردم
    پاسخ:
    خخخ
    نه بابا من دنبال اینجور کارا نیستم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">